۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۰۹۳۰

صدور گسترده احکام تبعید فلسطینیان از مسجد الاقصی در آستانه عید سایبان‎بندی

خبرگزاری رسا ـ عناصر پلیس و سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به منزل مدیر مرکز رسانه ای امور قدس و مسجد الاقصی "کیوپرس" و تعدادی از جوانان و مبلغان مذهبی حمله کردند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عناصر پلیس و سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی شنبه شب گذشته به منزل مدیر مرکز رسانه ای امور قدس و مسجد الاقصی "کیوپرس" و تعدادی از جوانان و مبلغان مذهبی حمله کرده و احکام تبعید آنها از قدس و مسجد الاقصی تا تاریخ 7 اکتبر را به آنها تحویل دادند.


عناصر پلیس یک جوان فلسطینی ساکن شهر طمره را هم به مرکز پلیس شفا عمرو انتقال داده و حکم تبعید وی از مسجد الاقصی تا تاریخ 7 اکتبر را به وی تحویل دادند.

 

نیروهای پلیس صهیونیستی همچنین یک جوان دیگر را برای بازجویی به مرکز شفا عمرو بردند و سپس حکم تبعید مشابهی را هم به وی تحویل دادند.

 

عناصر پلیس با حمله به منزل شیخ مهدی مصالحه در شهرک دبوریه، حکم ممنوعیت حضور وی در قدس تا تاریخ مذکور را به وی ابلاغ کردند و یک جوان فلسطینی اهل روستای مکر را هم برای بازجویی احضار کردند.

 

عناصر پلیس و سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی اخیرا و همزمان با اعیاد یهودی و به ویژه عید سایبان بندی که مصادف با امروز است، دست به بازداشت و احضار گسترده جوانان فلسطینی ساکن فلسطین اشغالی و صدور احکام تبعید از مسجد الاقصی و قدس برای آنها زده اند.

 

جمعیت های معبد موهوم و دیگر محافل صهیونیستی هم خواستار ورود گسترده شهرک نشینان یهودی به مسجد الاقصی از امروز تا پایان ایام عید سایبان بندی شده اند و محافل فلسطینی هم در واکنش به این مساله فراخوان حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی برای مقابله با ورود شهرک نشینان صهیونیست را داده اند.

 

گفتنی است مسجد مبارک الاقصی و شهر اشغالی قدس از دو هفته پیش شاهد حملات گسترده نظامیان صهیونیست و درگیری آنها با نمازگزاران فلسطینی هستند که تاکنون در جریان این درگیری ها شمار زیادی از فلسطینیان زخمی و یا بازداشت شده اند. شهرک نشینان یهودی هم به ورود مکرر و تحریک آمیز خود به مسجد الاقصی به بهانه اعیاد یهودی ادامه می دهند./994/ب102/د

ارسال نظرات