۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۲۹۷۷
سخنگوی جنبش حماس:

تصمیمات نتانیاهو موجب اصرار بیشتر فلسطینیان بر مقاومت خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس تاکید کرد که تصمیمات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری، عزم و اراده آنان را تضعیف نخواهد کرد.
سامي ابوزهره، سخنگوي رسمي حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامی، ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" امروز در نشستی خبری تاکید کرد که تصمیمات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری، نه تنها عزم و اراده آنان را تضعیف نخواهد کرد، بلکه موجب اصرار هرچه بیشتر آنان بر گزینه مقاومت خواهد شد.

 

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد که تصمیمات اخیر بنیامین نتانیاهو کاملا نژادپرستانه و مخالف با قوانین بین المللی است و چنین تصمیماتی هرگز نمی تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند بلکه موجب اصرار هرچه بیشتر آنان بر ادامه مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران خواهد شد.

 

این در حالی است که نتانیاهو در نشست روز گذشته با مسؤولان عالی رتبه دولت رژیم صهیونیستی تصمیمات نژاد پرستانه ای از جمله تسریع در روند تخریب منازل مجریان عملیات های قدس و کرانه باختری، تبعید ساکنان قدس و استقرار شمار زیادی از نیروهای خود در قدس و کرانه باختری برای سرکوب فلسطینیان اتخاذ کرد.

 

در این نشست همچین تصمیم گرفته شد سیاست بازداشت موقت علیه ساکنان قدس شدت یابد.

 

نتانیاهو مسؤولان امنیتی رژیم صهیونیستی را در جریان آخرین نتایج تحقیقات عملیات نابلس که به هلاکت دو صهیونیست انجامید قرار داد و به تشریح دلایل افزایش عملیات های مقاومت در قدس و کرانه باختری پرداخت.

 

 لازم به ذکر است که در نتیجه تشدید تجاوزات و حملات نظامیان و شهرک نشینان تندرو صهیونیست علیه قدس و مسجدالاقصی، اوضاع قدس و کرانه باختری به شدت متشنج شده است و درگیری ها در این مناطق میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی به اوج خود رسیده است و در عملیات های اخیر مقاومت علیه دشمن صهیونیستی چه در قدس و چه در کرانه باختری 4 صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری هم زخمی شده اند.

 

همچنین در درگیری های چند روز اخیر در قدس و کرانه باختری صدها فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات