۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۹۳۵۱۵

همبستگی دانش آموزان فلسطینی با مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ صدها دانش آموز فلسطینی در اعتراض به تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس در شهر دیر البلح تجمع کردند.
همبستگي با مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها دانش آموز فلسطینی امروز در اعتراض به تشدید تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجد مبارک الاقصی در شهر دیر البلح تجمع کردند. 

 

در این تجمع سالم سلامه از نمایندگان فراکسیون تغییر و اصلاح وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین، شماری از مقامات وزارت آموزش و پرورش و وزارت اوقاف و همچنین تعدادی از اسرای آزاده حضور داشتند.

 

تجمع کنندگان در این مراسم پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: الاقصی خط قرمز است، هر کس به آن نزدیک گردد اعدام می شود.  
 
سلامه با ایراد نطقی به نمایندگی از فراکسیون "تغییر و اصلاح" وی ضمن تمجید از عملیات "ایتمار"، افزود: اینگونه عملیات های تدافعی توسط جوانان شیفته آزادی و غیور نسبت به مقدسات به اجرا در می آید.

 

وی خاطرنشان ساخت: اقدام دشمن صهیونیستی به اعلام همکاری امنیتی میان سرویس های اطلاعاتی و سازمان امنیتی تشکیلات خودگردان یک مساله خطرناک به شمار می رود. 

 

وی تصریح کرد: کسی که دست به سرکوب تظاهرات همبستگی با قدس می زند، بعید نیست که با دشمن صهیونیستی همکاری کند. 

 

این نماینده پارلمان اظهار داشت: مقاومت از تصمیمات اخیر کابینه بنیامین نتانیاهو برای تخریب مسجد مبارک الاقصی و بازداشت جوانان ترس و هراسی به دل راه نخواهد، بلکه این تصمیمات موجب تشدید قیام فلسطینیان ساکن کرانه باختری می شود.
 
وی تصریح کرد:« جوانان انتفاضه بانگ برآورده و اعلام می دارند که ای قدس هرگز تو را تنها نخواهیم گذاشت و هرگز اجازه نخواهیم داد که شهرک نشینان صهیونیست به تو تعدی کنند، ما با جان و مال خود از تو دفاع می کنیم.» 
 
سلامه به تمامی فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 48 به خاطر دفاع جانانه شان از مسجد الاقصی سلام و درود نثار کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات