۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۹۵۲۵۴

حماس خواستار حضور پرشور فلسطینیان در «تظاهرات خشم» روز جمعه شد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ملت مبارز فلسطین در کرانه باختری را به شرکت گسترده و پرشور در تظاهرات خشم روز جمعه هفته جاری فرا خواند، این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه از تمامی استان‎های کرانه باختری به راه می‎افتد.
تظاهرات جمعه خشم در فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ملت مبارز فلسطین در کرانه باختری را به شرکت گسترده و پرشور در تظاهرات خشم روز جمعه هفته جاری فرا خواند، این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه از تمامی استان های کرانه باختری به راه می افتد.

 

این جنبش با صدور بیانیه ای خواستار رویارویی گسترده فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مرزی کرانه باختری در واکنش به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد.

 

در این بیانیه آمده است: فلسطینیان در روز جمعه با برگزاری تظاهراتی گسترده علیه اشغالگران صهیونیست پیام حمایت از گزینه وحدت و مقاومت را به دشمن صهیونیستی اعلام خواهند داد.

 

این جنبش بر لزوم وفاداری به خون شهدای قهرمان و در راس آنان مجریان عملیات های استشهادی تاکید کرد. 


 
در این بیانیه می خوانیم: تظاهرات فلسطینیان روز جمعه هفته جاری علیه اشغالگران صهیونیست بخشی از واکنش طبیعی ملت فلسطین به تصمیمات اخیر دولت صهیونیستی علیه ملت و مقاومت فلسطین به شمار می رود.

 

این جنبش ضمن نثار سلام و درود به ملت مبارز فلسطینی در کرانه باختری و قدس و نوار غزه و سرزمین های اشغالی 1948 و تقدیر و تشکر از آنان به خاطر ایثارگری ها و جانفشانی ها، از انتفاضه قدس حمایت کرد، انتفاضه ای که دکترین امنیتی "اسرائیل" را به شکست کشاند؛ به نحوی که اکنون سران تل آویو سر در گم شده اند و نمی دانند از کجا ضربه می خورند.

 

جنبش مذکور ضمن حمایت از وحدت و یکپارچگی فرزندان ملت فلسطین که آن را در مناطق مرزی به نمایش می گذارند، خواستار نقش آفرینی تمامی قشرها و طیف های ملت فلسطین در انتفاضه قدس شد./982/ب103/د

ارسال نظرات