۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۹۶۳۲۹

معاون رییس جنیش اسلامی درباره ادامه تعرض صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس جنبش اسلامی تاکید کرد: صهیونیست‎ها به خاطر واکنش‎های کوبنده فلسطینیان به تعرضات به مسجد مبارک الاقصی هراسان و نگران و وحشت زده هستند و در صورت تداوم این تعرضات ترس و نگرانی و وحشت آنان بیشتر خواهد شد و هرگز روی امنیت و آرامش را نخواهند دید.
کمال الخطيب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ کمال خطیب، معاون رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 در واکنش به اظهارات اخیر "اسحاق آهارانویچ" وزیر سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست ها در صورت تداوم بخشیدن به تعرضات خود به مقدسات اسلامی خواب راحت نخواهند داشت و زندگی شان به جهنم مبدل می شود.

 

وی تاکید کرد: این سخنان را از خودش نمی گوید، بلکه همان چیزی است که آهارانویچ شامگاه روز جمعه گذشته در مصاحبه با شبکه 2 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس بر زبان جاری ساخت و گفت که هر گونه تعدی به مسجد الاقصی نه تنها منطقه، بلکه کل جهان را به آتش می کشد.

 

وی خاطرنشان ساخت: آهارانویچ در پانزدهم ماه اکتبر جاری در مصاحبه با روزنامه عبری زبان "هاآرتص" گفت که زمانی که وزیر امنیت داخلی بودم میری ریچیو از اعضای کابینه اسرائیل از من خواست تا با گشودن دروازه ای در نزدیکی باب الحدید موافقت کنم، ولی آن را نپذیرفتم و به او گفتم که هرگز جرات چنین کاری را ندارم، اگر این اقدام صورت بگیرد، کل جهان اسلام به پا می خیزد.

 

گفتنی است که ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی از روز نخست ماه اکتبر جاری در واکنش به تعرضات بی وقفه اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی دست به قیام گسترده ای زدند و به صحنه آمدند، فلسطینیان در جریان این قیام بارها با سلاح سرد به شهرک نشینان و نظامیان اسرائیلی حمله کرده و با آنان درگیر شده و توانسته اند شمار زیادی از متجاوزان صهیونیست را به هلاکت برسانند و صدها تن دیگر را زخمی کنند./994/ب102/د

ارسال نظرات