۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۹۶۶۴۲
ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی؛

مسجد الاقصی قبل از ظهور اسلام برای یهودیان مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در تازه ترین ادعای خود اعلام کرد که مسجد الاقصی سال ها قبل از ظهور اسلام برای یهودیان مقدس بوده است.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنست صهیونیستی مدعی شد که مسجد الاقصی سال ها قبل از ظهور اسلام برای یهودیان مقدس بوده است.

 

وی افزود:  می گویند که ما می خواهیم مسجد الاقصی را تخریب کنیم. این دروغ است و ما تنها "کشور"ی در خاورمیانه هستیم که از اماکن مقدس حمایت و محافظت می کنیم.

 

نتانیاهو تصریح کرد که ساخت و سازهای صهیونیستی در کرانه باختری کاهش یافته است و من می دانم که برخی طرف ها در اسرائیل (منظورش شهرک نشینان صهیونیست و جریان راستگرای افراطی است) دوست ندارند حرف های مرا گوش کنند.

 

وی افزود: جهانیان می گویند که رژیم صهیونیستی سعی در تغییر وضعیت حاکم بر قدس را دارد، اما این دروغ است و مسلمانان در مسجد الاقصی نماز می خوانند و مسیحیان و یهودیان آنرا زیارت می کنند.

 

گفتنی است که این اظهارات نتانیاهو تلاشی برای آرام کردن و فرو نشاندن احساسات خشم ملت فلسطین است که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شعله ور شده است و این رژیم نسبت به تجاوزات خود علیه این مکان مقدس پشیمان کرده است. اما واقعیت این است که رژیم صهیونیستی ضمن ایجاد محدودیت و ممانعت از ورود نمازگزاران مسلمان به مسجد الاقصی به بهانه های مختلف، سعی در اجرای طرح شوم تقسیم زمانی و مکانی این مسجد را دارد./994/ب102/د

ارسال نظرات