۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۹۶۷۷۵

معرفی کتاب «امام حسین شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» از سوی به نشر

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان علیه السلام انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «امام حسین شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» را برای مطالعه پیشنهاد کرد.
کتاب امام حسين عليه السلام شهيد فرهنگ پيشرو انسانيت

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «امام حسین علیه السلام شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» را در راستای اثبات برهان هایی مبنی بر این که اهل بیت علیهم السلام هرگز نباید دست آویز کوتاه فکری قرار گیرند را همزمان با دهه اول محرم معرفی می کند.

آمادگی برای پاسخگویی صریح و قاطعانه به سوالات و شبهات، یکی از ارکان اساسی حفظ و ترویج یک فرهنگ و مکتب پیشرو است.

بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به تولید و چاپ کتاب «امام حسین علیه السلام شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» نوشته علامه محمد تقی جعفری به عنوان یک اثر مکتبی و پاسخی موشکافانه بر بسیاری از پرسش ها و شبهات اقدام کرده است.

این کتاب تلاش دارد تا در جهان کنونی که پدیده های نوظهور و نوپدید دینی قصد القای مفاهیم فرهنگی خود به سایر جوامع و مذاهب را دارند، فرهنگ پیشرو اسلامی را پاسداشته و جایگاه سازنده اهل بیت علیهم السلام را در تمام امور انسانی و اجتماعی معرفی، تبیین و ترویج کند.

کتاب «امام حسین علیه السلام، شهیدِ فرهنگِ پیشروِ انسانیت» که با همکاری مؤسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری تا کنون پنج دوره تجدید چاپ را گذرانده، در دو کتاب و بیست و سه بخش شامل مقدمات، مباحث، ارکان و اصول اسلامی و انسانی در فرهنگ اسلامی و عاشورایی، قانون دفاع جدی از جان و همچنین سخنرانی ها نگاشته و تدوین شده است.

با نظر به حقایق ارزشمندی که در جای جای این کتاب بیان شده است، بدون هیچ تردیدی این نگاشت را باید سرآغاز تفکری محسوب کرد که پس از سپری شدن چند قرن در صدد است راه درست دینی را کشف نموده و آن را به جویندگان مشتاق و دینداران ارائه دهد.

علاقه مندان به تهیه کتاب «امام حسین علیه السلام شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات