۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۹۷۲۲۲

حماس فردا را «جمعه خشم و مقابله با اشغالگران» اعلام کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در کرانه باختری ضمن اعلام روز جمعه به عنوان روز اعلام خشم و انزجار نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی، خواستار مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی‎ها و نیز مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی در استان‌های مختلف شد.
خشم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حماس با صدور بیانیه ای از تمامی اهالی کرانه باختری خواست تا با مشارکت گسترده و فعال در راهپیمایی هایی که فردا ـ بعد از نماز جمعه ـ آغاز می شود، شرکت کنند و در نقاط تماس با نیروهای اشغالگر، به مقابله با صهیونیست ها بپردازند.

 

حماس از آحاد مردم فلسطین و نیز از اعضای گروه های مختلف خواست تا صرفا پرچم فلسطین را در دست بگیرند تا به این ترتیب، بر وحدت ملی و اتحاد در سنگر مقاومت تاکید نمایند.

 

در بیانیه یادشده آمده است: ملت فلسطین که فردا جمعه به خیابان ها می آیند، این پیام را به اشغالگران خواهند رساند که بازداشت ها هیچ گاه ملت را از ادامه انتفاضه قدس باز نمی دارد ؛ بلکه باعث تشدید آن می گردد. این بازداشت ها صرفا یک تلاش مایوسانه برای توقف موج سهمگین و مهار نشدنی انتفاضه است.

 

جنبش حماس با ستایش از عملیات های قهرمانانه مقاومت که علیه دشمن صهیونیستی صورت گرفته است، به مجریان این عملیات ها و خانواده های آنها درود فرستاد و رحمت الهی را برای ارواح شهدا مسئلت کرد./982/ب103/د

ارسال نظرات