۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱
کد خبر: ۲۹۸۴۵۴

حضور به نشر با ارائه هزار عنوان کتاب در هفدهمین نمایشگاه کتاب مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این انتشارات با هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی در هفدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در مشهد حضور دارد.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جواد محمدزاده مقدم با اشاره به حضور «به نشر» در این نمایشگاه کتاب مشهد گفت: امسال انتشارات آستان قدس رضوی هزار عنوان محصول در گروه های  حوزه دین و مذهب، کودک و نوجوان و عمومی و دانشگاهی آماده ارائه به مخاطبین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به نشر به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور و به عنوان تنها موزع آثار سایر موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در زمینه تولیدات محصولات دینی، همه ساله با هدف ارائه محصولات تولیدی این مجموعه در نمایشگاه  کتاب حضور پیدا می کند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه امسال کتاب ها و محصولات تولیدی «به نشر» با 20درصد تخفیف به مخاطبان به ویژه به اعضای سامانه مخاطبان «به نشر» ارائه می شود، افزود: تولیدات انتشارات «به نشر» در هفدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در سه غرفه عمومی و دانشگاهی، کودک و نوجوان و اطلاع رسانی به مخاطبین ارائه می شود.

محمدزاده مقدم گفت: هزار عنوان کتاب ارائه شده در نمایشگاه شامل کتاب های منتشر شده توسط «به نشر» و کتاب های برگزیده موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی می شود.

یاد آور می شود؛ هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران درمشهد، پنجم تا دوازدهم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود/1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات