۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۳۰۰۵۰۹
آیت الله نابلسی:

مجازات شبکه المیادین به دلیل رسوا کردن جنایت‎های آل‎سعود صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان، رسوا کردن جنایت‎های آل‎سعود در یمن از سوی شبکه المیادین را عامل مجازات این شبکه و حذف آن از ماهواره عرب ست دانست.
آيت الله نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت وگوهای کنونی را بی نتیجه خواند و گفت که این گفت وگوها نمی تواند مشکلات کشور نظیر انباشت زباله را حل کند.

 

وی افزود: اوضاع به جایی رسیده که نمی توانیم حاکم فعلی را تشخیص دهیم، اما با این وجود، برخی جریان ها همچنان احساس شکست ندارند.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: اجرای اصلاحات و پیشرفت در این شرایط غیرممکن است و با این شرایط باید منتظر اوضاع پیچیده تری باشیم. آیا در این شرایط باید گام تاریخی برداریم تا کشور را نجات دهیم یا اینکه همچنان به اتهام زنی علیه یکدیگر بپردازیم.

 

امام جمعه صیدا ادامه داد: کار به جایی رسیده است که حاکمان به نقض قانون پرداخته و دوست و دشمن کشور را تشخیص نمی دهند.

 

وی با اشاره به وابستگی جریان 14 مارس به عربستان گفت: برخی گروه ها پیرو یک کشور نفتی شده و سیاست های آن که بر کشور تأثیر منفی می گذارد، را در لبنان اجرا می کنند.

 

مدیر حوزه امام صادق(ع) صیدا نسبت به حذف شبکه المیادین از ماهواره عرب ست واکنش نشان داد و خاطر نشان ساخت: مجازات شبکه المیادین به دلیل رسوا ساختن جنایت های آل سعود در یمن صورت می گیرد./980/ب901/د

ارسال نظرات