۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۰۱۱۶۴

نشست «عدالت‌محوری در قیام امام حسین» در کابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست «اصلاح و عدالت‌محوری در قیام امام حسین(ع)» با حضور جمعی از بانوان در کابل برگزار شد.
نشست عدالت‌محوري در قيام امام حسين(ع)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست «اصلاح و عدالت‌محوری در قیام امام حسین(ع)» با حضور جمعی از بانوان منطقه غرب کابل در مسجد جامع امام زمان(عج) این شهر برگزار شد.
 
سخنران این نشست با بیان اینکه تمام افراد آزاده و عدالت‌خواه باید از قیام امام حسین(ع) پیروی کنند، اظهار کرد: عدالت‌خواهی امام حسین(ع)، یک عدالت‌خواهی اجتماعی بود؛ امام حسین(ع) قیام کرد تا عدالت را در مقابل بی‌عدالتی احیا کند و مردم را از شر فساد و تباهی دور کند.
 
وی با اشاره به اینکه حکومت یزید به‌عنوان یک حکومت فاسد، دامن‌گیر تمام اجتماع و بشریت آن دوران بود، بیان کرد: امام حسین(ع) در مقابل حکومت ظلم، عدالت را برپا کرد؛ چراکه یزید در آن دوران می‌خواست حکومت موروثی را بنیانگذاری کند؛ همچنین این حاکم ظالم می‌خواست حلال خداوند را حرام و حرام الهی را حلال کند.
 
نشست «افراط‌گرایی و تهدیدات آن» در مرکز صراط نور
 
گزارش دیگری حاکی است، نشست «افراط‌گرایی و تهدیدات آن» با حضور جمعی از دانشجویان شهر کابل در مرکز آموزشی و فرهنگی صراط نور برگزار شد.
 
مسؤول مرکز آموزشی و فرهنگی صراط نور در این نشست اظهار کرد: امروز پدیده شوم افراط‌گرایی که دست‌پرورده نظام استکباری است از معضلات جهان اسلام به شمار می‌آید که همه کشورهای منطقه باید متحد شوند و با آن به مقابله بپردازند./988/ب102/د
منبع: ایکنا

ارسال نظرات