۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۰۲۶۲۳

پیام رییس جنبش اسلامی فلسطین به نشست اتحادیه مهندسان در اردن

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین های اشغالی 1948، صدور حکم حبس خود را موجب پافشاری هرچه بیشتر وی بر مواضع اسلامی و عربی و فلسطینی اش تا زمان آزادی قدس و مسجدالاقصی از چنگال اشغالگران صهیونیست، ارزیابی کرد.
شيخ رائد الصلاح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "شیخ رائد الصلاح" رییس جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین های اشغالی 1948، در پیامی صوتی به نشست اتحادیه مهندسان اردنی در امان گفت: مسجد الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی فلسطین، تا روز قیامت حق اسلامی عربی فلسطین هستند و ما تا آزادسازی قدس و مسجدالاقصی از اشغال صهیونیستها مقاومت می کنیم.

 

"ماجد الطباع" نماینده مهندسان اردنی نیز در این باره گفت: محاکمه "شیخ رائد الصلاح" محاکمه یک فرد نیست، بلکه صهیونیستها می خواهند به زعم خود با محاکمه و مجازات وی، زنان، مردان و کودکان فلسطینی و خادمان مسجد الاقصی را که در خط مقدم دفاع هستند، مجازات کنند.

 

شرکت کنندگان در این همایش، خواهان لغو حکم زندان شیخ رائد الصلاح شده و این حکم را مغایر با قوانین بین المللی و حقوق بشر برشمردند.

 

شرکت کنندگان، همچنین خواهان تحرک و اقدام کشورهای عربی و اسلامی برای دفاع از مقدسات اسلامی در فلسطین و مقابله با تهدیدات نظامی صهیونیستها شدند.

 

دادگاه صهیونیستی در 27 اکتبر گذشته با صدور حکمی ظالمانه "شیخ رائد صلاح" را به بهانه جوسازی علیه اسرائیل به 11 ماه حبس محکوم کرد که از امروز یکشنبه قابل اجرا است، ولی این دادگاه اجرای آن را تا پایان گرفتن تشریفات اداری حکم به تعویق انداخته است./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات