۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
کد خبر: ۳۰۲۷۵۳

پرفروش‌ترین کتاب‌های اخیر «به نشر»

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی لیست پرفروشترین کتاب های نیمه نخست پاییز 94 را در دو گروه کودک و بزرگ‌سال که بیشترین علاقمندی و خرید را در میان مخاطبان فروشگاه‌های 12گانه‌ مشهد داشت، اعلام کرد.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، تأمین نیازهای مختلف مطالعاتی و هم‌چنین پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف کتاب‌خوانی زمینه‌های تولید و انتشار کتاب را  برای گروه‌های سنی مختلف ایجاد می‌کند.

بر همین مبنا، انتشارات آستان قدس رضوی بر اساس جمع‍‌ آوری اطلاعات واصله از واحد آمار این مجموعه، نسبت به بررسی و تجمع داده‌ها در راستای باز نشر کتاب‌های مورد اقبال عموم مردم اقدام می‌کند.

بر اساس آخرین آمارهای واحد بازرگانی شرکت به‌نشر، کتاب‌های مربوط به سیره‌ ائمه علیهم السلام به‌ویژه امام حسین علیه السلام به سبب ایام شهادت این امام همام، از فروش و اقبال زیادی برخوردار بوده که از آن میان می‌توان به کتاب‌های «چهل حدیث از امام حسین علیه السلام» از مجموعه کتاب چهل حدیث با عنوان (مصباح الهدی)، «سبزپوشان باغ بهشت»، «گلبرگ‌ها» حاوی دم‌پاره‌های سینه‌زنی و «خطبه‌های آتشین» شامل خطبه‌های حضرت زینب علیها السلام و امام سجاد علیه السلام و هم‌چنین کتاب‌های «حکمت‌های علوی»، «حرم رضوی به روایت تاریخ» و «منتهی‌الآمال» اشاره کرد.

دیگر کتاب‌های پرفروش در نیمه‌ی نخست پاییز امسال را کتاب‌هایی در حوزه‌های مدیریت، ادب پارسی، تربیت بدنی و سلامت تشکیل می‌دهند که کتاب‌های «مبانی سازمانی مدیریت»، «بهارستان» از مجموعه متون ادب فارسی، «اصول و مبانی تمرین»، «ترجمه و مترجم»، «آمادگی جسمانی از اصول تا تمرین» و «سرکه سیب اعجاز در سیستم سلامت» از این دسته محسوب می‌شوند.

هم‌چنین مجموعه‌ی هشت جلدی «کی بود؟ کی بود؟»، «نقاشی‌ها و بازی‌های آموزشی»، «بهترین داستان‌های دنیا برای کودکان»، «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین» و «من هم بازی» نیز کتاب‌های محبوب خریداران فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی در حوزه‌ی کودک و نوجوان در این مدت بوده است.

بر اساس این گزارش، مجموعه‌ پنج جلدی کتاب «قصه ما مثل شد» نوشته‌ مهدی میرکیانی نیز هم‌چنان مانند سال‌های گذشته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان قرار دارد.

یادآور می شود؛ علاقه‌مندان به مشاهده و تهیه‌  محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه یا از طریق سامانه پیامکی به شماره‌ی 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات