۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۳۸۵۲
هنیه:

ممنوعیت فعالیت جنبش اسلامی برای محو هویت اسلامی و عربی فلسطینیان رخ داد

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" با اشاره به اینکه ممنوع الفعالیت کردن جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی توطئه ای شوم برای محو هویت اسلامی و عربی فلسطینیان است، تاکید کرد که این اقدامی خطرناک است اما هرگز نمی تواند اصول و آرمان های ملی فلسطین را از بین ببرد.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شامگاه جمعه در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی در راستای توطئه های شوم آن برای محو هویت اسلامی و عربی از صحنه سیاسی و اجتماعی فلسطین اتخاذ شده است تا این رژیم بتواند به راحتی طرح های شوم خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین را به اجرا بگذارد.

 

هنیه خاطر نشان کرد که این اقدام خودسرانه و تجاوزکارانه هرگز نمی تواند معادلات موجود را تغییر داده و اصول و آرمان های ملی فلسطین را نابود کند. وی حکم صادره علیه جنبش اسلامی را تجاوزی خطرناک علیه معتقدات فلسطینیان دانست و خواستار مقابله یکپارچه ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی با این طرح به منظور به شکست کشاندن آن شد.

 

وی در ادامه اشاره کرد که ملت فلسطین در اراضی اشغالی باکی از تهدیدات دشمن ندارد و جنبش اسلامی و ملت فلسطین هرگز هویت اصلی خود را از دست نمی دهند و اصالت، اصول ملی و هویت اسلامی و عربی خود را حفظ می کنند.

 

گفتی است که رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گذشته با صدور حکمی ظالمانه جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی را ممنوع الفعالیت کرد./982/ب101/د

ارسال نظرات