۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۰۴۱۹۶

کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» به زبان انگلیسی با حضور نمایندگان اقلیت‌های دینی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی می‌شود.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» به زبان انگلیسی که به همت مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شده است، با حضور رهبران اقلیت‌های دینی در ایران، اندیشمندان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی، فردا (دوم آذرماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار می‌شود.

 

آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی، دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران و ایران، مارنرسای بنیامین، اسقف کلیسای شرق آشوری، اردشیر خورشیدیان، رییس انجمن زرتشتیان تهران، ماشاله گلستانی‌نژاد، مرجع دینی کلیمیان تهران و برخی از شخصیت‌های دینی و فرهنگی کشوردر این آیین شرکت می‌کنند.

 

این اثر فرهنگی که با همکاری رهبران اقلیت‌های دینی کشورمان، برای اولین‌بار تدوین و به زبان انگلیسی گردآوری شده است، شامل توضیحاتی درباره تاریخ، مراسم مذهبی و فعالیت‌های اجتماعی همراه با عکس‌های رنگی از زندگی اجتماعی و فرهنگی پیروان ادیان الهی در ایران اسلامی است که در 280 صفحه منتشر شده است.

 

در حاشیه این آیین نمایشگاه عکسی از مراسم مذهبی و دیگر جنبه‌های زندگی اجتماعی اقلیت‌های دینی در ایران برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این آیین می‌توانند ساعت 9 و 30 دقیقه به حسینیه الزهرا سلام الله علیها، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی واقع در بزرگراه رسالت غرب، روبه‌روی در شمالی مصلای امام خمینی رحمةالله علیه مراجعه کنند./998/د102/ق 

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات