۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۰۵۷۰۳

اهانت یک صهیونیست به قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ سخنران مسجد الاقصی توهین سخنگوی وزیر مسکن اسرائیل به قرآن در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توئیتر را محکوم و از وی خواست از مسلمانان عذرخواهی کند.
شيخ عکرمه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و رییس هیأت اسلامی عالی بیت‌المقدس، اظهارات نژادپرستانه نیرا یدین، سخنگوی وزیر مسکن رژیم صهیونیستی را که آیات قرآن را تحریک‌کننده به خشونت، قتل و کشتار دانسته بود، محکوم کرد.

 

نیرا یدین، سخنگوی وزیر مسکن رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیسبوک با اتخاذ موضعی اسلام‌ستیزانه مدعی شده بود: آنچه که در جهان اتفاق افتاد از سوره شماره 8 قرآن نشأت گرفته است.

 

خطیب مسجدالاقصی تأکید کرد: این اتهامات نفرت‌انگیز ضمن حملات اسلام‌ستیزانه و خصمانه علیه مسلمانان در سراسر جهان قرار می‌گیرد که منجر به نشر نفرت علیه مسلمانان و تحقیر احساسات و اعتقاداتشان می‌شود.

 

رییس هیئت اسلامی عالی بیت‌المقدس افزود: قرآن کریم از سوی خداوند برای تصحیح عقاید مردم، تحکیم کرامت انسانی، برپایی عدالت، آزادسازی اذهان مردم از خرافات و رشد فضائل، اخلاق نیک، مهربانی و تسامح در میان‌ انسان‌ها نازل شده است.

 

خطیب مسجدالاقصی در پایان از سخنگوی وزیر مسکن اسرائیل خواست آنچه را که در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیسبوک نوشته‌ است، حذف کند و از تمامی مسلمانان عذرخواهی کند./982/ب

ارسال نظرات