۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۳۰۵۹۴۵
دبیرکل الوفاق بحرین:

اعدام فعالان سیاسی کشتاری خارج از چهارچوب قانون است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق با محکوم ساختن صدور حکم اعدام در حق انقلابیان تاکید کرد که این احکام کشتاری خارج از چهارچوب قانون است.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، صدور حکم اعدام در حق مبارزان سیاسی در شرایط کنونی بحرین را «کشتاری خارج از چهارچوب قانون» توصیف کرد.


شیخ علی سلمان در حساب شخصی خود در تویتر نوشت: تمامی تعدی‌هایی که کمیته بسیونی، سازمان‌های بین المللی و کمیساریای عالی حقوق بشر تایید کرده‌اند، به اصل نبود دموکراسی در بحرین باز می‌گردد.


دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با انتقاد از صدور حکم اعدام در حق محمد رمضان و حسین موسی از مبارزان انقلابی بحرین خاطر نشان کرد که صدور اعدام در حق فعالان سیاسی فاقد پشتوانه قانونی است و عقلای جهان نیز تصمیم‌های خود را بر مبانی باطل بنا نمی‌کنند.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد که اجلاس سران بررسی کننده تغییرات آب و هوا در پاریس، در کاهش بحران‌های سیاسی جهانی نتیجه‌‌ای را به همراه داشته باشد.


سران 150 کشور با حضور در این اجلاس ضمن بررسی موضوع تغییر آب و هوا به مسائل منطقه‌ای و بین المللی نیز پرداختند./981/ب902/ک

ارسال نظرات