۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۰۵۹۸۱
در دیدار با مشاور رهبری مطرح شد؛

ایران افتخار لبنان و کشورهای منطقه است

خبرگزاری رسا ـ تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با ولایتی تاکید کرد که دستاوردهای بزرگ ایران در عرصه‌های گوناگون افتخاری برای لبنان و کشورهای منطقه است.
بازديد ولايتي از تجمع علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسان عبدالله رییس تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با علی اکبر ولایتی مشاور رهبری از دستاوردهای ایران در عرصه داخلی و بین المللی تجلیل کرد.


شیخ حسان عبدالله گفت: ایران در مصاف با دولت‌های بزرگ جهانی چه در عرصه توافق هسته‌ای و چه در زمینه پیشرفت داخلی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است و ما به این امر افتخار می‌کنیم.


شیخ عبدالله افزود: تجمع علمای مسلمان سه هدف اساسی را در دستور کار خود قرار داده است. نشر اسلام اصیل، حمایت از مقاومت در جهان ضد ضلم، استبداد و اشغالگری  دعوت به وحدت اسلامی، ملی و همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان الهی از اهداف سه گانه این موسسه است.


وی خاطر نشان کرد: این اهداف سه گانه در گذر زمان و با گذشت بیش از سه دهه تجربه مبارزه در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف به دست آمده است. بسیاری از علما و اندیشمندان که در این مسیر به شهادت رسیده، اسیر شده، زندانی شده و یا ربوده شدند، راهگشای اصلی تجمع بودند./981/ب901/ک

ارسال نظرات