۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۶۳۳۱

حکیم از برگزاری موفقیت آمیز اربعین حسینی تجلیل کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از برگزاری موفقیت آمیز اربعین حسینی از سوی تمامی اقشار مختلف مردم و نهادهای داخلی و خارجی تجلیل کرد.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم، رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اتمام مراسم اربعین حسینی از تمامی کسانی که در برگزاری موفقیت این مراسم سهیم بودند، تقدیر و تشکر کرد.


سید عمار حکیم در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: به مناسبت پایان یافتن مراسم عظیم و میلیونی اربعین، بالاترین مراتب تجلیل و تقدیر را از مراجع عظام در ارائه توصیه‌های ارزشمند، فضلای حوزه علمیه در ارشادهای دینی و هرکسی که در ساخت این حماسه عظیم نقشی داشت، اعلام می‌دارم.


حکیم افزود: از تمامی زائران عراقی و غیر عراقی و نیروهای امنیتی به صورت ویژه که در برقراری امنیت زائران نقش بسزایی داشتند و نیز مدیریت آستان مقدس حسینی و عباسی در مدیریت عالی این مراسم، رسانه‌ها که پوشش خبری مناسبی را ارائه دادند، تشکر می‌کنم.


شیخ مهدی کربلائی نماینده آیت الله سیستانی نیز دیروز در خطبه‌های نمازجمعه خاطر نشان کرد که موفقیت برگزاری مراسم اربعین مرهون تلاش و زحمات تمامی گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی است و از تمامی کسانی که در این امر نقشی داشتند، تقدیر و تشکر کرد./981/ب902/ک

ارسال نظرات