۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۰۷۱۸۲

امت اسلامی هیچگاه فلسطین را فراموش نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نابلسی از علمای لبنان با محکومیت قطع برنامه‌های شبکه المنار از سوی شرکت عرب‌ست تاکید کرد که این اقدام منجر به فراموشی فلسطین نخواهد شد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نابلسی از علمای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با محکومیت اقدام شرکت عرب‌ست در حذف برنامه‌های تلویزیون المنار از روی این شبکه تاکید کرد که شبکه المنار بسیار قوی‌تر از بمب‌های اسرائیل است.


آیت الله نابلسی افزود: المنار صدای طبل باطل و آهنگ‌های دروغین اسرائیل را بر ملا ساخت و مسؤولیت وحدت و مقاومت در برابر نقشه‌های آمریکایی اسرائیلی را برعهده گرفت. تلاش‌ها برای خاموش ساختن شعله «المنار» با شکست مواجه شده است.


وی خاطر نشان کرد: استکبار با این اقدام خود می‌خواهد امت عربی صدای فلسطین را فراموش کرده و با قطع برنامه‌های المنار، بر فضاحت و رسوایی تررویست‌های تکفیری را که با حمایت عربستان، قطر و ترکیه، کشور اسلامی سوریه، عراق، یمن و لیبی را ویران ساختند، سرپوش گذارد.


آیت الله نابلسی ادامه داد: نام و تصویر المنار از شبکه‌های آسمانی و زمینی حذف نخواهد شد. دشمنان، در راستای ترویج ظلم و فساد بیشتر، هرچه را که در توان داشتند، به کار بستند اما شکست بار دیگر بر آنان خیمه زد، زیرا حقیقت، نیرنگ، حیله و گمراهی آنان را آشکار ساخت در حالیکه آنان تمایل داشتند هیچ کسی متوجه جرم و جنایت‌هایشان نشود./981/ب902/ک

ارسال نظرات