۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۱۱۸۳۷

هشدار مدیرکل سازمان املاک موقوفه قدس درباره تشدید تعرضات صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان املاک موقوفه قدس درباره خطرات فراخوان مسؤولان صهیونیستی از یهودیان برای برپایی آیین های تلمودی در مسجد مبارک الاقصی هشدار داد.
شيخ ناجح بکيرات

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ناجح بکیرات، مدیرکل سازمان املاک موقوفه قدس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تعرضات صهیونیست ها به مسجد مبارک الاقصی از آغاز سال جاری تشدید یافته است.

 

وی خاطرنشان ساخت که درخواست گروهک های تندروی صهیونیستی از یهودیان برای ورود به مسجد الاقصی و تخریب این مکان مقدس و ساخت معبد کذایی بر روی ویرانه های آن افزایش یافته است.

 

بکیرات تصریح کرد که افزایش حجم تعرضات صهیونیست ها به مسجد الاقصی نشانگر منویات شوم صهیونیست ها برای سیطره بر این مسجد است.

 

وی تاکید کرد که راستگرایان تندروی رژیم اشغالگر قدس هر وقت درصدد کسب آراء انتخابات برآمده اند مسجد الاقصی را آماج تجاوزات خود قرار داده اند.

 

رییس دایره نسخه های خطی مسجد الاقصی همچنین اظهار داشت که دشمن صهیونیستی از وضعیت بحرانی منطقه و سکوت کشورهای عربی و اسلامی سوء استفاده می کند؛ به نحوی که همین سکوت موجب تشدید تجاوزات اسرائیلی ها به قبله نخست شده است.

 

گفتنی است که تساحی هنگبی رییس کمیسیون امنیت و امور خارجه کنست رژیم صهیونیستی از برپایی آیین های تلمودی از سوی شهرک نشینان صهیونیست در مسجد الاقصی حمایت کامل به عمل آورد./994/ب102/د

ارسال نظرات