۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۳۱۱
یکی از رهبران جنبش فتح:

همکاری امنیتی چراغ سبزی برای سرکوب ملت فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جنبش فتح از تشکیلات خودگردان و گروه های فلسطینی خواست تا از انتفاضه قدس حمایت کنند.
يکي از رهبران فتح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حاتم عبدالقادر، یکی از رهبران جنبش فتح در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده است.

 

وی خاطرنشان ساخت که انتفاضه قدس تا زمان برچیده شدن کامل اشغال سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت، همگان باید به این واقعیت پی ببرند که تنها گزینه فراروی ما مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست است.

 

حاتم عبدالقادر  ضمن درخواست ایجاد چتر حمایتی سیاسی و امنیتی و اقتصادی از مقاومت ملت فلسطین، تصریح کرد که انتفاضه قدس حامل چندین پیام به دشمن صهیونیستی است، اول آنکه این حرکت خودجوش مردمی مانع از اجرای طرح شوم تقسیم مسجد مبارک الاقصی شد، دوم اینکه این قیام بار دیگر مساله فلسطین را در صدر رخدادها قرار داد.

 

وی ضمن مخالفت با اظهارات ماجد فرج رییس سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر جلوگیری این تشکیلات از اجرای 200 مورد عملیات ضد صهیونیستی، گفت که این اظهارات احساسات ملت فلسطین را جریحه دار کرد، باید مقامات تشکیلات رام الله از اینگونه اظهارنظرها و همکاری امنیتی با اسرائیل دست بردارند.

 

عبدالقادر یادآور شد که تشکیلات خودگردان باید هر چه زودتر این واقعیت را درک کند که همکاری امنیتی به احساسات ملت فلسطین لطمه می زند و به دشمن صهیونیستی جهت ادامه جنایاتش علیه ملت فلسطین چراغ سبز می دهد./994/ب102/د

ارسال نظرات