۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۵۵۱

سید عمار حکیم عربستان را به محافظت از شهروندان فراخواند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق انفجار تروریستی در مسجد شیعیان الاحساء عربستان را محکوم کرد و مقامات سعودی را به حفظ امنیت شهروندان فراخواند.
حجت الاسلام سيد عمار حکيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در پیامی، شهادت جمعی از نمازگزاران جمعه در مسجد امام رضا(ع) در الاحساء عربستان را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است: خبر انفجار تروریستی در مسجد امام رضا(ع) شهر الاحساء که به شهادت و جراحت جمعی از نمازگزاران بی گناه انجامید را در نهایت اندوه دریافت کردیم. این جنایت را به شدت محکوم کرده و از مقامات سعودی می خواهیم تلاش های خود را برای برقراری امنیت و محافظت از جان شهروندان و اماکن عبادت افزایش دهند.

 

وی افزود: از جامعه جهانی نیز می خواهیم تلاش جدی برای ریشه کن شدن تروریسم داعشی که بشریت را مورد هدف قرار داده است، انجام دهند و منابع فکری و مالی آن بخشکانند. از خداوند متعال رحمت واسعه را برای شهدا، شفای عاجل برای مجروحان و صبر و پاداش را برای خانواده های آنان عنایت فرماید.

 

گفتنی است در انفجار تروریستی امروز در نماز جمعه مسجد امام رضا(ع) در الاحساء عربستان 4 تن شهید و ده ها تن دیگر مجروح شدند. سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد که دو انتحاری به این مسجد حمله کرده که یکی از آنان موفق به انجام عملیات انتحاری شد و فرد دوم بازداشت شد./980/ب903/د

ارسال نظرات