۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۰۸۰

چالش‌ها و موانع پیش‌ روی قرآن‌آموزان فلسطینی بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف فلسطین در نشستی با ناظران مراکز و مؤسسات قرآنی وابسته به این وزارتخانه، چالش‌ها و موانع پیش‌ روی قرآن‌آموزان این کشور را بررسی کرد.
وزير اوقاف فلسطين

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف ادعیس، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین دیروز یکشنبه، در این نشست بر ضرورت تلاش و فعالیت بیشتر برای ارتقای مراکز آموزش حفظ و تجوید قرآن در این کشور تأکید کرد.

 

وی افزود: ارتقای سطح مراکز و مؤسسات قرآنی، انگیزه قرآن‌آموزان برای حضور در دوره‌های قرآنی این مراکز را تقویت می‌کند و این مسأله در نهایت منجر به پرورش گروهی از حافظان قرآن برای شرکت در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن در کشورهای عربی و اسلامی می‌شود.

 

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های معلمان آموزش حفظ قرآن، تاکید کرد: معلمانی که در عرصه آموزش حفظ قرآن فعالیت می‌کنند، باید بر قرائت‌های مختلف قرآنی تسلط داشته باشند و برای تحقق این هدف باید در مراکز آموزش قرائت قرآن ثبت‌نام کنند.

 

در این نشست که حسام ابو الرب معاون سازمان حج و عمره فلسطین و عاطف شیخ صالح مدیرکل آموزش حفظ قرآن وزارت اوقاف فلسطین نیز حضور داشتند، راه‌های ارتقای فعالیت‌ها و فعال‌سازی مراکز و مؤسسات قرآنی فلسطین بررسی شد.


بررسی چالش‌ها و موانع پیش‌ روی قرآن‌آموزان فلسطینی و تدوین یک برنامه مشخص جهت ارتباط با مدارس وابسته به آموزش و پرورش برای تأسیس مراکز آموزش حفظ قرآن و تدریس احکام تجوید و تفسیر از دیگر موضوعات نشست دیروز بود./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات