۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۷۱۸۲
نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در عراق:

برای تشکر از مرجعیت عالیقدر و آستان علوی به نجف آمدیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده کمیساریای عالی پناهندگان در سازمان ملل متحد حضور خود در نجف را جهت تشکر و قدردانی از حمایتهای مرجعیت عالیقدر نجف و آستان علوی از پناهندگان و آوارگان اعلام کرد.
برونو ژيدو، نماينده کميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل متحد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، برونو ژیدو، نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با حضور در نجف اشرف به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شد و با مسؤولان بخش روابط عمومى آستان و کمیته امداد رسانى به پناهندگان وابسته به آستان علوى دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

برونو ژیدو در رابطه با حضور خود در نجف اشرف و حرم علوی به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: به این شهر مقدس آمدم تا از مرجعیت عالیقدر و تولیت آستان علوی بابت حمایت و پشتیبانی از خانواده های جنگ زده و پناه جویان تشکر و قدردانی کنم.

 

نماینده کمیساریای پناهندگان در عراق افزود: برای اولین بار است که به این شهر می آیم و آنطور که ملاحظه کردم نجف را شهری آرام و مناسب برای همزیستی بین ملیتها و ادیان و مذاهب مختلف یافتم. این امر را در میان پناهجویان مستقر در استان نجف که اکثرا از اقوام ترک و کرد باجلان و حتی از ادیان و مذاهب مختلف مانند مسلمان سنی و مسیحی و ایزیدی می باشند دریافتم. تمامی این افراد به این شهر پناه آورده اند و عملکرد مرجعیت دینی نجف و آستان علوی را پیامی مهم و ارزشمند به تمامی عراق و دنیا مبنی بر ضرورت ایجاد محیطی سالم برای همزیستی سالم می دانم./994/ب102/د

ارسال نظرات