۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۱۸۲۴۹
کارشناس فلسطینی:

یهودی سازی مسجد الاقصی یک طرح صهیونیستی راهبردی است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته مقابله با یهودی سازی بیت المقدس گفت که سلطه رژیم صهیونیستی بر مسجد الاقصی یک طرح راهبردی بلند مدت است.
ناصر هدمي، رييس کميته مقابله با يهودي سازي بيت المقدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر هدمی رییس کمیته مقابله با یهودی سازی بیت المقدس در مصاحبه با خبرنگاران خاطرنشان کرد: سلطه رژیم صهیونیستی بر مسجد الاقصی یک طرح راهبردی بلند مدت است و به هیچ وجه متاثر از شرایط امنیتی و سیاسی حاکم نیست.

 

هدمی افزود که رژیم صهیونیستی درصدد تخریب مسجد مبارک الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی ویرانه های آن است. 

 

وی یادآور شد که همه مسؤولان صهیونیستی خواستار تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی ویرانه های این مکان مقدس هستند.

 

هدمی دلیل اصلی شکل گیری انتفاضه قدس را تلاش اسرائیل در راستای تحمیل واقعیت جدید در مسجد الاقصی از طریق پیاده کردن طرح شوم تقسیم مکانی و زمانی این مکان مقدس میان یهودیان و مسلمانان دانست.


وی افزود که انتفاضه کنونی مانع از اجرای این طرح شوم شد، این اقدام در حالی صورت می گیرد که اشغالگران صهیونیست همچنان به یورش های وحشیانه خود به مسجد الاقصی ادامه می دهند و مقامات اسرائیلی نیز گروهک های یهودی تندرو را به این تعرضات تشویق می کنند.

 

این کارشناس فلسطینی یادآور شد که به رغم شکل گیری انتفاضه قدس و تشدید مقاومت در بیت المقدس و خارج آن، اشغالگران صهیونیست همچنان به تعرضات خود به مسجد الاقصی ادامه می دهند.

 

وی پیش بینی کرد که اشغالگران صهیونیست از اعیاد آتی یهودی در جهت تشدید تعرضاتش به شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی سوء استفاده خواهد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات