۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۳۲۰۱۱۴

حضور هیأتی از اهل تسنن انگلیس در بارگاه ملکوتی امام حسین

خبرگزاری رسا ـ هیأتی متشکل از روحانیان اهل تسنن انگلیس به زیارت بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین(ع) شتافت.
زيارت روحانيان سني انگليس از حرم امام حسين(ع)

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، هیأتی از روحانیان اهل تسنن ساکن انگلستان که به عراق سفر کرده است، پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) از بخش های مختلف عتبه بازدید و با مسؤولان این حرم گفت وگو کردند.

 

این هیأت هدف خود را از حضور در شهر مقدس کربلا آشنایی با واقعیت موجود در عراق و آشنایی با ماهیت واقعی گروه تروریستی داعش عنوان کردند.

 

حسن الجبوری مسؤول بخش رسانه بین الملل عتبه حسینی در این باره گفت: این هیأت بر  اساس توجه آستان مقدس حسینی به ارائه چهره روشن و نقش آشکار در ارائه خدمات به ملت عراق اعم از شیعه و سنی و قومیت های مختلف به ویژه آوارگان عراقی و تبیین چهره واقعی داعش به جهانیان به کربلا دعوت شدند.

 

محمد عمر رمضان القادری، مسؤول موسسه خیریه رمضان و عضو مشورتی مجلس اهل سنت و جماعت انگلیس نیز در این دیدار تصریح کرد: هدف از این سفر نشان دادن این مساله به جهانیان است که اقدامات داعش کاملا جنایتکارانه و به دور از اسلام به شمار می آید.

 

وی ادامه داد: داعش به هیچ وجه جزئی از اهل تسنن نیست و باید در مقابل این گروه ایستاد و حامیان این جریان از حمایت اقتصادی، نظامی و فکری داعش دست بکشند. این پیام را به جامعه انگلیس خواهیم رساند و تأکید می کنیم که به همراه برادران شیعه در برابر تروریسم ایستاده ایم.

 

القادری با اشاره به جنایت های داعش به ویژه تجاوز به حقوق بشر و ایجاد تنش میان مسلمانان، از داعش به عنوان خوارج زمان یاد کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات