۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۲۲۲۱۹

حمایت اداره مسلمانان قفقاز از تلاش روسیه در مقابله با داعش

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره مسلمانان قفقاز حمایت خود را از تلاش‌های روسیه به‌منظور مقابله با داعش اعلام کرد.
قفقاز

 

به گزارش خبرگزاری رسا، الله شکور پاشازاده رییس اداره مسلمانان قفقاز در جریان سفرش به منطقه قفقاز شمالی روسیه، در هفتمین گردهمایی سراسری مسلمانان جمهوری «کاباردینو ـ بالکار» روسیه در شهر نالچیک، مرکز این جمهوری گفت: در سند استراتژی امنیتی روسیه که اخیرا به امضای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه رسید، تأکید شده است که ملت‌های موجود در فدراسیون روسیه، یک نظام ارزشی واحد دارند و فرهنگ منحصر به فرد هر یک از این ملل، جزئی از  فرهنگ واحد روسیه است».


 
الله شکور پاشازاده گفت: من از تلاش‌های روسیه برای ریشه کن کردن تروریسم به ویژه دولت اسلامی(گروهک تروریستی تکفیری داعش) که با اعمال نفرت‌انگیز خود موجب لکه دار شدن نام اسلام در دنیا شده و  نام اسلام  را با ترور، وحشی گری و جهالت همراه  کرده است، حمایت می‌کنم.

 

رییس اداره مسلمانان قفقاز ابراز اطمینان کرد که فقط با تلاش مشترک دولت‌ها و سازمان‌های دینی می‌توان در مقابل افراط‌گرایی و تندروی پیروز شد.


 
الله شکور پاشازاده گفت: سیاست رسمی فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان، انسان‌ها را  براساس معیارهای قومی و دینی تقسیم‌بندی نمی‌کند و به همین علت نیز ایجاد نفاق میان شهروندان ما  محکوم به شکست است و درایت ملت‌ها و رهبرانمان نیز این را تضمین می‌کند.


 
الله شکور پاشازاده همچنین با محمد کودزوکوف، رییس دولت جمهوری «کاباردینو ـ بالکار» روسیه دیدار کرد.
/982/ب102/د

ارسال نظرات