۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۳۲۲۳۵۴

اعلام زمان خدمات‌رسانی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در نوروز 95

خبرگزاری رسا ـ زمان خدمت رسانی کتابخانه مرکزی و کتابخانه های وابسته به آستان قدس رضوی در ایام نوروز سال 95 اعلام شد.
سازمان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، زمان خدمات‌رسانی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و کتابخانه‌های وابسته به این آستان ملکوتی در مشهد در ایام تعطیلات رسمی نوروز 1395، اعلام شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، کتابخانه مرکزی این آستان مقدس در روزهای شنبه 29 اسفند 1394، یکشنبه یکم فروردین و جمعه 13 فروردین 1395، به طور کامل تعطیل است.

همچنین در روزهای جمعه 28 اسفند 1394 و 6 فروردین 1395، خدمات فوق‌العاده در تالار گردش کتاب بانوان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ارائه نمی‌شود و از 5 تا 11 فروردین 1395 نیز فقط در شیفت صبح به بانوان خدمات‌دهی صورت می‌گیرد.

تالار کتاب‌های خارجی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نیز از 5 تا 11 فروردین 1395 فقط در شیفت صبح به ارائه خدمات مطالعاتی می‌پردازد.

 کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم السلام (گوهرشاد سابق) در ایام تعطیلات نوروز، به جز سه روز شنبه 29 اسفند 1394، یکشنبه یک فروردین و جمعه 13 فروردین 1395، به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

در ایام تعطیلات رسمی، کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در سراسر کشور به جز تعدادی از آن‌ها تعطیل خواهند بود، اما کتابخانه‌‌ آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی رحمةالله علیه، کتابخانه آیت الله حاج شیخ هاشم قزوینی رحمةالله علیه، کتابخانه مسجدالرضا علیه السلام، کتابخانه مسجد امام صادق علیه السلام و کتابخانه مسجد پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم مشهد از ساعت 9 تا 19 به جز روزهای 1، 2، 3، 4، 12 و 13 فروردین به برادران کتاب دوست خدمات مطالعاتی ارائه می‌دهد.

البته کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی مشهد از ساعت 9 تا 19 آماده میزبانی از هر دو گروه خواهران و برادران اهل کتاب و کتابخوانی است.

کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با برخورداری از بخش‌های گوناگون مانند: تالار مطالعه محققان، تالار کتاب‌های خارجی، تالار نوجوانان و جوانان دختر و پسر، تالارهای مطالعه قفسه‌باز آقایان و بانوان و کتابخانه‌ تخصصی جغرافیا، کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی، کتابخانه تخصصی علوم قرآنی و حدیث و ... در جوار حرم مطهر رضوی به علاقه‌مندان خدمات‌رسانی می‌کند.

لازم به ذکر است؛ 17 کتابخانه نیز در سطح شهر مشهد زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، منابع متنوع اعم از کتاب چاپی، منابع دیداری و شنیداری و نشریات ادواری را در دسترس اهل علم و فرهنگ قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به سایت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به آدرس «http://library.aqr.ir» مراجعه فرمایید./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان رضوی

ارسال نظرات