۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۲۲۴۶۹

محفل انس با قرآن در جبهه‌های نبرد با داعش برگزار شد

خبرگزاری رسا، محفل انس با قرآن با حضور اعضای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق در منطقه «فاضلیه» واقع در شمال «جرف النصر» استان بابل برگزار شد.
محفل انس با قرآن در جبهه هاي نبرد با داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، واحد اطلاع‌رسانی امور قرآن بسیج وابسته به دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی روز گذشته، به برگزاری محفل انس با قرآن در منطقه الفاضلیه در شمال جرف النصر و در جوار رود دجله اقدام کرد.

 

این برنامه ضمن سلسله جلسات انس با قرآنی است که به همت واحد اطلاع‌رسانی بسیج آستان مقدس حسینی در مناطقه تحت جنگ و جبهه‌های نبرد با گروه تروریستی داعش برپا شده است.

 

جرف النصر از جمله مناطقی است که سال 2014 پس از شکست سخت داعش از سیطره این گروه تروریستی آزاد و در مدت کوتاهی به همت شاخه‌های بسیج مردمی و نیروهای امنیت عراق از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد.

 

محمد عاملی، فرمانده لشکر امام حسین(ع) در این منطقه ضمن ابراز خرسندی از برپایی این محفل گفت: امیدواریم برگزاری این محافل مستدام باشد و برادران اعزامی از آستان مقدس حسینی این برنامه‌های قرآنی را به دفعات مکرر برگزار کنند. 

 

شرکت‌کنندگان در این محفل قرآنی نیر با قدردانی از شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی عراق و تولیت شرعی حرم امام حسین(ع) مراتب سپاس خود را نسبت به برپایی این برنامه‌های فرهنگی در محل جبهه‌های نبرد علیه داعش ابراز کردند؛ چرا که اینگونه فعالیت‌ها را نمونه بارزی از گستره فضای معنوی و ایمانی و ترکیبی از روحیه قرآنی و جهادی توصیف کردند./994/ب902/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات