۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۲۵۲۹۵

اختصاص یارانه 50 درصدی خرید کتاب به مهدهای کودک‌ در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یارانه 50 درصدی خرید کتاب به مهدهای کودک‌ در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
بن خريد کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایون امیرزاده، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یارانه خرید کتاب به سازمان بهزیستی کشور در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این سازمان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته تفاهمنامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور به‌منظور ترویج و تعمیق کتابخوانی به امضا رسید و یکی از بندهای این تفاهم‌نامه به موضوع تخصیص ساعت کتاب و کتابخوانی در مهد‌های کودک اختصاص داشت.

 

 وی افزود: بنابراین در ایام برگزاری بیست‌ و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تخفیف 50 درصدی به کتابخانه‌های مهدهای کودک ارائه می‌شود تا نسبت به تجهیز کتابخانه‌های خود برای مربیان و کودکان در مهدها اقدام کنند. امسال این طرح برای سه استان تهران، قم و البرز در نمایشگاه کتاب تهران اجرا می شود.

 

 مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تخصیص فرصت و ساعت کتابخوانی در مهدهای کودک خبر داد و گفت: از تیرماه 1395 این طرح وارد فاز اجرایی می‌شود و به مهدهای کودک برگزیده در اجرای این طرح، درجه و لوح تقدیر از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا خواهد شد.

 

 امیرزاده عنوان کرد: طرح تجهیز کتابخانه‌های مهدهای کودک صرفاً به نمایشگاه کتاب منحصر نخواهد بود و در هفته کتاب نیز این طرح ادامه خواهد داشت. 

 

 بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، روبه روی حرم امام خمینی رحمةالله علیه قرار دارد./998/د102/ق 

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات