۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۳۲۵۸۱۹

پاسخ شدید اللحن آیت الله فیاض به نمایندگان عراقی تحصن کننده

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف نسبت به درخواست یاری نمایندگان تحصن کننده عراقی به شدت پاسخ داد و آنان را به زدودن خود از فساد فراخواند.
حضرت آيت الله اسحاق فياض از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض، از مراجع تقلید نجف اشرف امروز طی پیامی به درخواست تعدادی از نمایندگان اعتصاب کننده در پارلمان عراق جهت حمایت از آنان پاسخ داد.

 

در این پیام آمده است: ابتدا از فسادی که در آن غوطه ور شده اید و سپس برای خروج از بحران با دیگران تعامل کنید.

 

حضرت آیت الله فیاض تصریح کرد: ما در مسائل سیاسی دخالت نمی کنیم ولی بیش از 13 سال است که عراق با فساد شما دست و پنجه نرم می کند. هر کدام از شما 30 محافظ دارید که حقوق آنان را در جیب خودتان قرار می دهید.

 

وی ادامه داد: شما باید به فکر مبارزه با فساد خود و احزابتان باشید. اعتقاد داریم که شما توانایی خروج از بحران را ندارید مگر اینکه همه گروه های سیاسی بر مبارزه با فساد و دوری از مصالح شخصی و حمایت از مصالح عمومی به اتفاق نظر برسید؛ در غیر اینصورت نه شما و نه دیگران توانایی اجرایی اصلاحات را ندارید.

 

گفتنی است که پارلمان عراق در چند روز گذشته شاهد بحران‎های سیاسی مختلف بوده است به طوری که برخی از آنان ضمن اعتصاب رای به عزل سلیم جبوری، رییس پارلمان دادند./994/ب904/د

ارسال نظرات