۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۲۵۹۵۱

هاآرتص خواستار جلوگیری از ورود اعضای کابینه صهیونستی به مسجد الاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه صهیونیستی با نزدیک شدن به عید یهودیان به نتانیاهو توصیه کرد از کابینه‌اش بخواهد تا با وارد نشدن به مسجدالاقصی، وضعیت این مکان را آرام نگه دارد.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه هاآرتص، چاپ رژیم صهیونیستی در یادداشت تحریریه امروز به بررسی حوادث و درگیری‌ها در مسجدالاقصی میان فلسطینیان و نیروهای امنیتی پرداخت و به کابینه توصیه کرد که بهتر است وضعیت این مکان را آرام نگه دارند.

 

بر این اساس، با نزدیک شدن «عید فصح یهودیان» (جشن عبور از رود نیل و آزادی از بند فرعون) پلیس صهیونیستی و نیروهای نظامی باید فضای این مسجد را برای آیین‌هایی که در این روز اجرا می‌شود، آرام نگه داشته و از آتش‌افروزی تندروهای صهیونیست جلوگیری کند.

 

این روزنامه صهیونیستی با بیان اینکه پلیس باید به فلسطینیان پیام دهد هیچ چیزی در مسجدالاقصی تغییر نمی‌کند، افزود: ارتباط مستقیم و آشکاری میان اعتراضات مسلمانان و بسته شدن مسجدالاقصی وجود دارد. پس بهتر است پلیس این مسجد را در این ایام تعطیلات باز نگه دارد حتی اگر با سختی‌های امنیتی و مدیریتی مواجه شود.

 

هاآرتص به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز توصیه کرد که از اعضای کنست و وزیرانش بخواهد تا اظهار نظری درباره مسجدالاقصی نداشته باشند و به این مکان نیز وارد نشوند.

 

در پایان این یادداشت آمده است: اسرائیل نمی‌تواند هرگونه که می‌خواهد در آنجا (مسجدالاقصی) اقدام کند، بلکه باید فلسطینیان، حکومت اردن و دیگر سازمان‌های بین‌المللی را نیز درنظر بگیرد./994/ب102/د

ارسال نظرات