۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۲۲۹۶۳

هدف از تعرض به مسجدالاقصی تقسیم و یهودی سازی آن است

نماینده مستقل پارلمان فلسطین هشدار داد که هدف از تعرضات و حملات شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، تقسیم زمانی و مکانی این مسجد و در نهایت یهودی سازی آن است.
جمال خضری،  نماینده مستقل پارلمان فلسطین

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمال خضری،  نماینده مستقل پارلمان فلسطین، امروز در اظهاراتی خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی اوضاع حاکم بر مسجد الاقصی را به زمان قبل از انتفاضه قدس بازگردانده و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان، تبعید نمازگزاران، تخریب منازل فلسطینیان، محروم کردن آنان از نماز در مسجد الاقصی و ادامه عملیات یهودی سازی این مسجد مبارک کرده است.

 

خضری اظهار داشت که ادامه هتک حرمت مسجد الاقصی اقدامی خطرناک به منظور تنگ تر کردن حلقه محاصره شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی است.

 

رییس کمیته ملی مقابله با محاصره نوار غزه خاطر نشان کرد که هجمه گسترده دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و نوار غزه با هدف ضربه زدن به پروژه ملی فلسطین صورت می گیرد و این تجاوزات روز به روز با شدت بیشتری هم انجام می شود تا در نهایت جلوی تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف گرفته شود.

 

جمال خضری بر ضرورت وحدت ملت فلسطین برای دست یابی به خواسته های خود و مقابله مقتدرانه با دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

 

خضری همچنین حمایت همه جانبه امت اسلامی و عربی و محافل بین المللی از ملت فلسطین به منظور پایان دادن به اشغال فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف را خواستار شد./994/ب102/د

ارسال نظرات