۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۲۳۸۸۷

نظامیان صهیونیست ده ها فلسطینی را در اطراف مسجد الاقصی بازداشت كردند

منابع فلسطینی روز جمعه اعلام كردند كه نظامیان صهیونیست ده ها نفر از جوانان فلسطینی را پس از اقامه نماز ظهر در اطراف مسجد الاقصی بازداشت كرده اند.
بازداشت فلسطنیان

محمد محمود از وكلای فلسطینی اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی حدود 30 تا 40 فلسطینی را در اطراف مسجد الاقصی و ورودی های قدیمی این مسجد بازداشت و به پاسگاه پلیس «قشله» تحویل داده اند.

 

نظامیان صهیونیست پس از پایان نماز ظهر، مانع از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی شدند. از صبح روز گذشته مسجد الاقصی شاهد حضور گسترده نظامیان صهیونیست بود.

 

ازسوی دیگر همزمان با عید پاك مسیحی در سرزمین های اشغالی، نظامیان صهیونیست با ایجاد ده ها ایست بازرسی در مسیر راهپیمایی هزاران مسیحی كه برای حضور در كلیسای «قیامت» بیت المقدس راهی این كلیسا بودند، جلوگیری كردند.

 

رژیم صهیونیستی بی اعتنا به قطعنامه های سازمان ملل و واكنش های جهانی، همچنان به شهرك سازی، اشغال سرزمین های فلسطینی، تخریب خانه و كاشانه فلسطینی ها و كشتار در فلسطین اشغالی ادامه می دهد. 

 

از آغاز انتفاضه قدس در اكتبرسال گذشته(مهرماه)تاكنون، بیش از 200فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرك نشینان صهیونیست در كرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند. /980/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات