۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۴۲۵۷۲۸

تشکیل غرفه امام حسین در نمایشگاه کتاب تهران/ تخفیف ۵۰ درصدی آثار ائمه در غرفه امام حسین

امسال به دلیل مقارن بودن اعیاد شعبانیه با برگزاری نمایشگاه کتاب، غرفه امام حسین علیه السلام در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل می‌شود.
 راه اندازی غرفه امام حسین علیه السلام در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، یدالله سعدی با اشاره به آثارغرفه امام حسین علیه السلام در نمایشگاه کتاب امسال، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های ناشران که به نام امام حسین علیه السلام، حضرت ابوالضل علیه السلام و امام سجاد علیه السلام منتشر شده است با تخفیف پنجاه درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

 

وی از برنامه‌های غرفه امام حسین علیه السلام درروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام خبر داد و گفت: پنج هزارآب معدنی به همراه بسته خوراکی به بازدیدکنندگان اهداء  می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، غرفه امام حسین علیه السلام در سالن ناشران عمومی (سالن C) برپا است. همچنین پرچم گنبد امام حسینعلیه السلامبرغرفه مذکور نصب شده است. این غرفه با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل به فعالیت می‌پردازد.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود.

 

مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع دراتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد./998/د102/ق

 

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

ارسال نظرات