۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۲۷۵۰۷

اقدام ضد اسلامی یک کلیسا در آمریکا

کلیسایی در آمریکا با انتشار بیانیه هایی خواستار برائت مسیحیان از مسلمانان شده و به قرآن توهین کرد.
اسلام هراسی در آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، یکی از کلیساهای ایالت اورگان آمریکا در راستای سیاست اسلام ستیزی این کشور اقدام به انتشار پیام هایی علیه اسلام و مسلمانان کرد.

 

اورگان آنلاین، یکی از سایت های خبری اورگان در خبری اعلام کرد کلیسای شهر بلمونت که با حدود 10نفر عضو بعید است پیامش در جایی تاثیر گذار باشد؛ در اطلاعیه هایی خطاب به مسیحیان گفته است که مسیحیان بیدار شوید، الله خدای ما نیست. محمد بالاتر از عیسی نیست.

 

اورگان آنلاین تاکید می کند که کلیسای بلمونت حتی وبسایتی متعلق به خود ندارد اما در ادامه شعار خود ادعا کرده است که قرآن مانند سایر کتابها بوده و فقط انجیل، کتابی آسمانی است.

 

در پی اقدام کلیسای بلمونت، حدود بیست نفر از اسلام ستیزان در بیرون از ساختمان آن تجمع کرده و حمیات خود را از اظهارات تفرقه افکنانه اعضای کلیسا نشان دادند.

 

این اقدام در حال انجام می شود که حدود دو ماه پیش نیز اسلام ستیزان این منطقه با دیدن یک بودایی و ظاهر وی تصور کردند که او مسلمان است. بنابراین به وی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

این دو مورد از رفتار اسلام ستیزانه موجب شد که سایر اعضای بلمونت اعلام کنند که این اقدامات باعث شرمساری و ننگ این شهر است.

 

شهردار بلمونت در این باره گفت: رفتار اسلام ستیزان نفرت انگیز و شرم آور است.

 

وی افزود: موقعیت سیاسی فعلی در جامعه آمریکا، فضایی را به وجود آورده که برخی خیال می کنند خوب است آنان نیز برخوردهای تبعیض آمیز داشته باشند.

 

گفتنی است که یکی از کشیش های کلیسای بلمونت در تایید اقدامات کلیسای متبوع خود گفت: مردم در مورد خدای واقعی گمراه شده اند و ما می خواهیم تفاوت بین الله و خدا را برایشان بیان کنیم./847/ب903/د

ارسال نظرات