۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۲۸۳۹۱

وب‌سایت تصحیح چهره اسلام در غرب راه اندازی شد

شماری از دختران مسلمان عرب‌تبار مقیم آمریکا، به‌منظور تصحیح چهره اسلام و حجاب در جوامع غربی، وب‌سایتی را راه‌اندازی کردند.
حجاب اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا، تعدادی از دختران مسلمان عرب‌تبار مقیم آمریکا، به منظور پاسخ به پرسش‌های غربی‌ها در زمینه حجاب و پوشش اسلامی و با هدف تصحیح تصویر کلیشه‌ای اسلام در جوامع غربی، وب‌سایتی با عنوان «مسلم گرل» راه‌اندازی کردند.

 

این وب‌سایت توانسته است توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند و خبر راه‌اندازی آن تاکنون در تیتر اصلی روزنامه‌ها قرار گرفته است.

 

طراحان این وب‌سایت علاوه بر تصحیح تصویر کلیشه‌ای از اسلام، اصلاح اطلاعات نادرست درباره حجاب به عنوان یک مفهوم معنوی در اسلام و بازگرداندن اعتماد به نفس به دختران محجبه را از دیگر اهداف خود اعلام کرده‌اند.

 

پاسخ به پرسش‌های شهروندان آمریکایی‌ در رابطه با پوشش اسلامی و همچنین، پاسخ به سؤالات «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوری‌خواه و تندروی انتخابات آمریکا و اظهارات اسلام‌ستیزانه وی درباره ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا از دیگر بخش‌های این وب‌سایت است.

 

این وب‌سایت در حالی در آمریکا راه‌اندازی شده است که حوادث تروریستی اخیر در اروپا تأثیر به‌سزایی در مخدوش‌کردن چهره اسلام در غرب داشته و مسلمانان از این حوادث بسیار متضرر شدند تا جایی که دختران محجبه در اروپا در معرض اقدامات خشونت‌آمیز قرار گرفته‌اند./847/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات