۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۳۰۸۳۳

کتاب ارمغان مبلغان در ماه مبارک رمضان وارد بازار نشر شد

کتاب «ارمغان مبلغان»؛ هشتاد مجلس در ماه مبارک رمضان ویژه سخنرانی مبلغان ماه مبارک رمضان همراه با مطالب متنوع و جدید وارد بازار نشر شد.
کتاب ارمغان مبلغان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب ارمغان مبلغان در ماه مبارک رمضان که هشتاد مجلس سخنرانی ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان بوده و شامل آیات، روایات، حکایات اخلاقی و تربیتی، احکام و روضه های معصومین است، وارد بازار نشر شد.

 

این کتاب در 9 بخش توسط حجت الاسلام احمد دهقان، تألیف شده است که در بخش نخست؛ آداب بندگی و دینداری، در بخش دوم؛ مناسبت های مهم ماه مبارک رمضان، در بخش سوم؛ توبه و ادعیه در قرآن و روایات، در بخش چهارم؛ فضلیت شب های قدر، در بخش پنجم؛ اخلاق و حقوق و خانواده، در بخش ششم؛ سبک زندگی اسلامی، در بخش هفتم؛ معادباوری و چاره اندیشی، در بخش هشتم؛ گناهان کبیره و در بخش نهم مباحث مربوط به دانستی های مفید توضیح داده شده است که هریک از این بخش ها نیز دارای فصول جداگانه ای است.

 

شایان ذکر است،در این کتاب علاوه بر بخش ها و فصول معین مطالب دیگری از جمله خطبه شعبانیه در باب فضیلت ماه مبارک رمضان، دعای روزهای ماه مبارک رمضان با ترجمه روان، نکات آموزنده اخلاقی و تربیتی از حدیث معراج، خطبه متقین راجع به اوصاف پرهیزگاران، احادیث آموزنده پیامبر اکرم(ص) به ابوذر غفاری و حدیث جنود عقل و جهل قرار داده شده است.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت تهیه این کتاب با تخفیف ویژه می توانند به فروشگاه نورالهدی واقع در طبقه فوقانی پاساژ قدس مراجعه و یا برای دریافت کتاب از طریق پست با شماره تلفن 09122531760 آقای علیزاده تماس بگیرند./1330/ن604/ق

ارسال نظرات