۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۳۰۰

مراسم انس با قرآن کریم در حرم حضرت عباس هر روز برگزار می شود

همزمان با ماه مباک رمضان مراسم روحبخش انس با قرآن کریم در صحن مطهر حضرت عباس (ع) همه روزه برگزار می شود.
مراسم انس با قرآن کریم حرم حضرت عباس

به گزارش خبرگزاری رسا، هر روز عصر در طول ماه مبارک رمضان، محفل قرآنی ختم روزانه یک جزء قرآن کریم در صحن مطهر حضرت عباس (ع) برگزار می شود.

 

این محفل قرآنی از سوی آموزشکده قرآن کریم وابسته به قسمت امور معارف اسلامی و انسانی حرم مطهر حضرت عباس (ع) و با حضور قاریان بین المللی از کشور عراق برگزار می شود.

 

ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به اعتبار فضیلت شب و روزهای این ماه مبارک و به عنوان ماهی که ابتدای آن رحمت، نیمه آن مغفرت و پایان آن رهائی از آتش دوزخ است، یکی ازفعالیتهای آموزشکده قرآن کریم حرم مطهر در این ماه به شمار می رود.

 

حجت الاسلام شیخ جواد النصراوی مدیر آموزشکده قرآن کریم در این رابطه به خبرنگاران گفت: حرم مطهر عباسی در راستای اهتمام خود به نشر فرهنگ قرآنی امسال اقدامات ویژه ای در خصوص نحوه برگزاری این محفل کرده است.

 

وی به طراحی دکور، تعیین مکان مناسب برای برگزاری محفل قرآنی و پخش مستقیم این محفل از شبکه های ماهواره ای خبر داد و تصریح کرد: این محفل هر روز از ساعت 17:30 به وقت محلی در صحن مطهر برگزار می شود.

 

مدیر آموزشکده قرآن کریم آستان مقدس عباسی ادامه داد: در این محفل قرآنی 20 قاری به طور چرخشی طی یک ماه به تلاوت قرآن خواهند پرداخت./994/ب102/د

ارسال نظرات