۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۳۳۴۰۷
یکی از علمای بحرین:

شیخ عیسی قاسم نماد بصیرت و وفاداری به وطن است

امام جمعه منطقه قفول بحرین نسبت به اتهام زنی آل خلیفه به رهبر شیعیان این کشور به شدت واکنش نشان داد.
آیت الله غریفی از علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید عبدالله الغریفی از علمای شیعه بحرین در پیامی نسبت به هرگونه توهین و تعرض به آیت الله عیسی احمد قاسم رهبر شیعیان این کشور به شدت هشدار داد.

 

در این پیام آمده است: هدف قرار دادن آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم که بزرگترین نماد دینی شیعیان در بحرین به شمار می آید، هدف قرار دادن همه شیعیان و مراجع تقلید و تاریخ و حال و آینده این مذهب است و نشان می دهد که  نظام درصدد از بین بردن این مذهب ریشه دوانده در بحرین است.

 

وی افزود: اوج تأسف خود را از اتهام زنی به چنین شخصی که نماد قداست، پاکی، طهارت، صداقت، بصیرت، علم و فقاهت و سرشار از وفاداری و عشق و اخلاص به وطن است، اعلام می دارم و از خداوند متعال می خواهم این کشور را از شرارت و دردهای سخت دور نگهدارد. 

 

گفتنی است پس از اعلام ضرورت نظارت حکومت بحرین بر فریضه خمس که با مخالفت علمای شیعه روبرو شد، این بار این رژیم با فضاسازی رسانه‌ای سعی در تحت فشار قرار دادن شیخ عیسی قاسم یا دستگیری او دارد.

 

بر این اساس یکی از مزدوران آل خلیفه با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی مدعی شد شیخ عیسی قاسم از اقدام علیه نیروهای امنیتی بحرین حمایت و هزینه برخی تروریست ها را پرداخت می کند. این مزدور بحرینی همچنین ادعا کرده رهبر شیعیان بحرین در یکی از بانک های ایرانی 10 میلیون دلار پول دارد./980/ب903/د

ارسال نظرات