۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۴۰۳۷۵

نصب تصاویری از حجاب در ادیان مختلف

یک مرکز اسلامی در آمریکا برای مبارزه با اسلام هراسی و سوء برداشت ها از اسلام در این کشور، تصاویری از حجاب در ادیان مختلف را نصب کرده است.
حجاب، روبنده، برقع

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ualrpublicradio.org، مرکز اسلامی شهر لیتل راک آمریکا برای مبارزه با سوء برداشت ها از حجاب اسلامی، اقدام به نصب تصاویری از حجاب در ادیان مختلف کرده است.

 

علاء الدماتی معاون این مرکز اسلامی در گفت وگو با یک خبرگزاری محلی گفت: زنان در ادیان مختلف به یک دلیل حجاب را رعایت می کنند و ما تلاش داریم با نصب این تصاویر از حجاب، به افکار عمومی این موضوع را یادآور شویم.

 

وی افزود: مردم باید از مسلمانان دلیل حجاب و طرز تفکرشان را بپرسند. در این صورت متوجه خواهند شد که ما مسلمانان بر خلاف تبلیغات رسانه ها از نظرات و سوالات مردم استقبال می کنیم.

 

این مدیر مسلمان به خبرگزاری محلی در لیتل راک گفت: به دلیل اخبار رسانه ها در مورد جنایت های انجام شده به نام اسلام در سراسر دنیا، مردم آمریکا از دین اسلام هراس دارند.

 

شایان ذکر است که تصاویر نصب شده از سوی وبسایت whyislam.com طراحی شده و در شهرواشنگتن و نیز قسمت هایی از ایالت فلوریدا نصب شده است./847/ب903/د

ارسال نظرات