۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۴۰۷۴۰
حماس:

اردوی "پیشتازان آزادی" راهکار فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که اردوهای پیشقراولان آزادی که به همت گردان های شهید عزالدین قسام در نوار غزه برگزار می شود، گزینه ملت فلسطین برای تربیت و آماده سازی نسل آتی فلسطین به منظور بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از این سرزمین است.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ماهر صبره، از رهبران حماس، در سخنانی مقابل منزل شهید احمد جعبری در مرکز شهر غزه در حاشیه رژه نظامی گردان های قسام با مشارکت صدها نفر از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در اردوگاه های پیشقراولان آزادی و شماری از مجاهدان گردان های قسام تصریح کرد که ملت فلسطین راه آزادی سازی فلسطین را یاد گرفته است و این راه همان جهاد و مقاومت است.

 

صبره افزود که امسال ده ها هزار نوجوان در اردوهای پیشقراولان آزادی در سال مشارکت کرده اند که این به مراتب نسبت به سال گذشته بیشتر است و ثابت می کند که ملت فلسطین راه جهاد و مقاومت را در پیش گرفته است. این مساله همچنین حاوی پیامی مهم برای اشغالگران است بدین مفهوم که جهاد و مقاومت تنها گزینه پیش روی ملت فلسطین برای آزاد سازی قدس شریف است.

 

وی تاکید کرد که هدف مقاومت آزاد سازی  فلسطین و قدس شریف است و سلاح آن تنها دشمن صهیونیستی را نشانه رفته است.

 

این رهبر حماس تصریح کرد که برگزاری رژه نظامی مقابل منزل شهید جعبری پیام واضحی است که نشان می دهد این فرمانده شهید الگوی فلسطینیان و نماد جهاد و فداکاری در راه وطن نه در فلسطین بلکه در میان سراسر امت اسلامی و عربی است.

 

ماهر صبره با اشاره به نبرد "العصف الماکول" و دلاوری های مبارزان قسام، اظهار داشت که دشمن صهیونیستی هیچ جایی در این سرزمین ندارد و یک راه بیشتر پیش رو ندارد آن هم ترک این سرزمین یا مرگ.

 

صبره خاطر نشان کرد: ما به نتانیاهو دیگر سران رژیم صهیونیستی می گوییم که با خشم خود بمیرید زیرا کودکان فلسطین راه جهاد و مقاومت و یک زندگی شرافتمندانه را در سرزمین خود در پیش گرفته اند.

 

وی همچنین به عملیات های قهرمانانه فلسطینیان در جریان انتقاضه قدس اشاره و تاکید کرد که شهید محمد فقیه  که اخیرا در شهرک صوریف در الخلیل در درگیری مسلحانه چند ساعته با اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید، بار دیگر ما را به یاد قهرمانان فلسطین انداخت.

 

صبره همچنین بار دیگر تاکید کرد که جنبش متبوعش از هیچ تلاشی برای آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی فروگذاری نمی کند.

 

وی اشاره کرد که پیام اردوهای پیشقراولان آزادی آزادی تمامی اسرای فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی است همانگونه که حماس در جریان قرارداد وفاداری با آزادگان نیز این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده بود./847/ب102/د

ارسال نظرات