۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۴۱۰۲۷

شبکه آلمانی‌زبان عربستان برای تصحیح اسلام

رژیم سعودی که با ترویج اندیشه‌های منحرف و گمراه وهابیت و حمایت از گروه‌های تکفیری، بیشترین سهم را در تخریب تصویر اسلام داشته است، در تازه‌ترین اقدام در نظر دارد یک شبکه ماهواره‌ای آلمانی‌زبان با هدف آنچه تصحیح چهره اسلام در غرب می‌نامد، راه‌اندازی کند.
عربستان

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه جهانی اطلاع‌رسانی «هدی» که مقر آن در شهر «ریاض»، پایتخت عربستان قرار دارد، از راه‌اندازی شبکه جدید ماهواره‌ای به زبان آلمانی برای تصحیح چهره اسلام در غرب خبر داد.

 

این شبکه اطلاع‌رسانی در حالی مدعی شده که با هدف تصحیح تصویر اسلام راه‌اندازی می‌شود که رژیم متحجر سعودی با ترویج اندیشه گمراه و منحرف وهابیت و حمایت از جریان‌های تروریستی و تکفیری که با نام اسلام مرتکب اقدامات وحشیانه و غیرانسانی می‌شوند، بیشترین نقش را در تخریب چهره اسلام و مسلمانان داشته است.

 

به گزارش ایکنا، «حمد الغماس»، رییس شورای اداری شبکه جهانی اطلاع‌رسانی «هدی» عربستان مدعی شد که ۱۴۵ میلیون آلمانی‌زبان در جهان مخاطب این شبکه خواهند بود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که اسلام دین رحمت، علم و تعقل است و دین خشونت و اجبار نیست، مدعی شد که تصحیح چهره نادرست اسلام در غرب از اهداف ره‌اندازی این شبکه است.

 

شیخ «فؤاد بن عبدالرحمن الرشید»، مدیر اجرایی شبکه جهانی اطلاع‌رسانی «هدی» نیز در این باره گفت: این شبکه ابتدا به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود و از طریق ماهواره‌‌های مختلف اروپایی و آن‌لاین نیز قابل دسترسی خواهد بود./847/ب102/د

ارسال نظرات