۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۴۳۱۴۸

هتاکی بیش از 100 شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی

بیش از 100 شهرک نشین تندرو یهودی صبح امروز چهارشنبه تحت حمایت شدید نیروهای امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد مبارک الاقصی تعرض کردند.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با تعرض شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، گروهی از اعضای سازمان آثار باستانی رژیم صهیونیستی وارد این مسجد شدند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که یک تیم 13 نفره از سازمان آثار باستانی رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند. شهرک نشینان تندرو یهودی نیز که به مسجد الاقصی تعرض کرده بودند، نمازگزاران فلسطینی را تهدید کرده و گفتند که جای شما اینجا موقت است و به زودی باید از اینجا بروید.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "ارنون سیگال" خبرنگار تندرو و نژاد پرست صهیونیست نیز صهیونیست ها را همراهی می کرد.

 

نگهبانان مسجد الاقصی و نمازگزاران حاضر در آن به شهرک نشینان صهیونیست اجازه ندادند مراسم های دینی را در داخل این مسجد برپا کنند و در اعتراض به ورود آنان به این مکان مقدس فریاد الله اکبر سردادند.

 

در همین حال، شمار زیادی از نیروهای ویژه و واکنش سریع رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه وارد مسجد الاقصی شده و در محوطه های آن مستقر شدند.

 

لازم به ذکر است که شهرک نشینان صهیونیست تقریبا هر روزه اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی می کنند و رژیم صهیونیستی نیز مستقیما از این تجاوزات حمایت کرده و به هر شیوه ای در تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک میان مسلمانان و یهودیان است تا در نهایت بتواند سیطره کامل مسجد را در اختیار بگیرد./847/ب102/د

ارسال نظرات