۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۴۸۱

سازمان همکاری اسلامی تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی تشدید تعرض دشمن صهیونیستی به مسجد الاقصی و ممانعت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس از ورود مسلمانان به آن را محکوم کرد.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان همکاری اسلامی تشدید تعرضات دشمن صهیونیستی به مسجد الاقصی از جمله افزایش یورش شهرک نشینان صهیونیستی به این مکان مقدس و ممانعت نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس از ورود مسلمانان به آن را محکوم کرد.

این سازمان تصریح کرد که دشمن صهیونیستی نگهبانان مسجد الاقصی را بازداشت می کند و مانع از مرمت و بازسازی این مکان مقدس می شود و همواره به نمازگزاران فلسطینی در این مسجد یورش می آورد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ایاد امین مدنی دبیرکل این سازمان اقدامات خطرناک اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی را به مثابه تحریک احساسات امت اسلامی و نقض آشکار تمامی منشورهای بین المللی و کنوانسیون ها و مبانی قوانین بین المللی خواند.

وی دشمن صهیونیستی را مسوول این تجاوزات و رفتارهای غیر انسانی دانست و درباره تشدید تجاوزات نژاد پرستانه اسرائیل هشدار داد.

وی از شورای امنیت خواست تا برای پایان بخشیدن به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی و متوقف کردن رفتارهای نژاد پرستانه اسرائیل و تجاوزاتش علیه ملت فلسطین و مقدساتش دست به تحرکات فوری بزند./982/ب103/د

ارسال نظرات