۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۴۴۶۹۲
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

هراس رژیم صهیونیستی از امام موسی صدر از اولین مقاومت مسلحانه آغاز شد

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان تصریح کرد که امام موسی صدر با احساس خطر نسبت به رژیم صهیونیستی، مقاومت را پیش از اشغال لبنان تأسیس کرد.
حجت الاسلام حسن المصری نایب رییس جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، حجت الاسلام شیخ حسن المصری، نایب رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان در دیدار با جمعی از دانشجویان این کشور گفت: این ماه متعلق به امام موسی صدر و ماه پیروزی بر دشمن صهیونیستی است. امام موسی صدر اولین کسی است که مقاومت را پیش از اشغال لبنان تأسیس کرد چرا که نسبت به خطر صهیونیستی برای کشور اطمینان داشت.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مقاومت اسلامی در جنگ علیه صهیونیست ها افزود: دشمن صهیونیستی از اولین مقاومت مسلحانه که اسطوره بودن ارتش رژیم را نقش بر آب کرد، از امام موسی صدر ترسید و خود را در برابر جوانانی دید که هیچ هراسی از مرگ ندارند.

این روحانی لبنانی درباره ربودن امام موسی صدر تصریح کرد: ربودن ایشان به معنای ربودن عدالت و صلح و کاشت فتنه در لبنان و سراسر منطقه به شمار می آید، اما آنها گمان می کردند با این مساله می تواند بر جنبش و مقاومت و الگو و برنامه وی چیره شوند.

حجت الاسلام المصری ادامه داد: مقاومت همانند کودکی به تدریج بزرگ شد و به قدرت و عزت رسید و هم اکنون دستاوردهای بزرگی را محقق می کند.

وی در پایان گفت: پروژه های صهیونیستی تنها با مقاومت و وحدت داخلی ناکام می مانند و بهترین مرحله جنگ با دشمن صهیونیستی نیز وحدت داخلی و تمسک به عامل قدرت لبنان یعنی معادله مقاومت، ارتش و ملت است./980/ب902/د

ارسال نظرات