۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۴۵۱۶۴
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

طرح‎های امام موسی صدر در حال اجراست

مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان تأکید کرد که طرح هایی امام موسی صدر که پیش از ربودن تدوین کرده بود هم اکنون کاملا مشاهده می شوند.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، حجت الاسلام حسن عبدالله مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در گفت وگو با خبرنگاران به بررسی آخرین تحولات این کشور پرداخت و تصریح کرد: امام موسی صدر در راستای دور ماندن لبنان از چشم طمع رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد و پیوند دولت، ارتش و مقاومت را خواستار بود.

وی افزود: تأکید بر قاعده ارتش، ملت و مقاومت مساله مورد نیاز امروز لبنان به شمار می آید؛ قاعده ای که نبیه بری رییس پارلمان آن را تأسیس کرد و امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی آن را در قالب پیوند انقلاب و دولت به نمایش گذاشت.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: طاغوتگران ظالم با ربودن امام موسی صدر در پی فراموشی وی در میان مردم و صحنه جهاد بودند، اما وی هم اکنون و در شرایط سخت در کنار ما حضور دارد.

شیخ حسن عبدالله ادامه داد: امام موسی صدر با وجود اینکه در میان ما حضور ندارد، اما به ترسیم اوضاع پرداخته و حضور دینی و سیاسی دارد. حضور وی در طرح های ضمانت لبنان و امت به وسیله مقاومت و گفت وگو کاملا مشهود است./980/ب903/د

ارسال نظرات