۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۴۵۲۸۵
روحانی اهل تسنن لبنان:

کفش کوچکترین عضو مقاومت با سر سرسپردگان به آمریکا برابر است

عضو شورای رهبری جریان النهضه الوحدوی لبنان از هجمه علیه نیروهای مقاومت به شدت انتقاد کرد و نسبت به سخنان فتنه انگیزانه برخی شخصیت های سنی هشدار داد.
شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بیان، شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن و عضو شورای رهبری جریان النهضه الوحدوی لبنان نسبت به اقدامات مخالفان مقاومت واکنش نشان داد و گفت: مخالفان مقاومت به ویژه پس از سخنان مثبت سید حسن نصرالله به اقدامات وقیحانه ای دست زده و به دلیل اختلاف نظر با ایشان در حال توهین شدید هستند.

وی افزود: برخی از شخصیت های سنی در دولت و خارج از دولت با سخنانشان به پروژه نزاع مذهبی خدمت می کنند؛ نزاعی که هیچگاه در لبنان به وجود نخواهد آمد و آنان باید سر خود را در خاک قرار دهند.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: به همه بوق های فتنه و توهین کنندگان به مقاومت می گویم که کفش کوچکترین عضو مقاومت با سر شما که در برابر دستور آمریکا و عربستان فرود می آید، برابری می کند.

شیخ الکبش در پایان اظهار داشت: اختلاف بسیار فراوانی میان کسانی وجود دارد که در جنگ 33 روزه به توطئه علیه لبنان و مقاومت پرداخته با کسانی که با خون خود از کشور دفاع کرده و در برابر هجمه های ویرانگر ایستادند./980/ب903/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات