۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۴۷۴۹۱

برگزاری مسابقات قرآن در گردهمایی مسلمانان آمریکا

پنجاه وسومین گردهمایی بزرگ مسلمانان آمریکا در شهر «رزمونت» در ایالت ایلینوی آمریکا آغاز شده و با برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقات قرآن همراه است.
همایش سالانه مسلمانان آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، در گردهمایی سه روزه مسلمانان که هر سال از سوی جمعیت اسلامی شمال آمریکا برگزار می‌شود، مسابقات قرآن نیز در دستور کار است.

این گردهمایی که بزرگترین گردهمایی مسلمانان آمریکا محسوب می شود، روز گذشته کار خود را با عنوان «نقاط عطف، هدایت‌کردن چالش‌ها، استفاده از فرصت‌ها» آغاز کرده است و در آن چالش‌های پیش‌ روی مسلمانان در شرایط کنونی و راه‌حل‌های احتمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اندیشمندان و فعالان مسلمان متعددی از کشورهای مختلف در این گردهمایی سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش ایکنا، نمایشگاه هنر اسلامی، جشنواره فیلم، دیدار با نویسندگان، میزگردهای مختلف، برنامه‌های ویژه کودکان، نمایشگاه سلامت و مسابقات قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این همایش برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن امروز و فردا(۱۳ و ۱۴ شهریور) در رشته‌های «هنر قرائت» و «حفظ قرآن» با هدف ترغیب جوانان به یادگیری و مطالعه کلام وحی برگزار می‌شود.

در بخش نمایشگاه هنر اسلامی نیز هنرمندان متعددی آثار هنری خود را که الهام‌گرفته از مفاهیم اسلامی و قرآنی است، ارائه می‌دهند./847/ب102/د
 

ارسال نظرات